Bikiniproblem!

Aff. Nu har jag slutat med engelskan ett tag igen.
Jag letar bikinis!

Hittar inte mina bikinisar (sött ord.. bikinisar.. haha <3) nånstans!! Antingen är dom i Malmö eller nerpackade i en flyttlåda.  Och eftersom jag inte hittar dom så bad jag tim titta i min resväska med kläder hos honom, han pallade inte. Så han erbjöd sig att köpa en ny bikini istället. Hahahaha!

Sååå..
Vad jag vill ha är.. En ÖVERDEL som INTE ser ut som en BH.
Sen vill jag ha snören som INTE är tjocka, eftersom den LIIIIILLA brännan albinocamilla får, vill jag ska vara så mycket som möjligt. och det blir det inte med tjocka band.
Sen, eftersom det är Victoria's secret, så vill jag inte ha för SIMPEL bikini heller... eftersom det ska ju vara lite outstanding om det endå ska vara dyrt tycker jag... Och så ville jag inte heller ha djur-mönstrat. men blev vissa sånna ändå ;(
Sen är jag inte helt säker på att dom passar någon av dom.. Hittar inte mitt måttband..

Men här får ni objekten som jag valt ut än så länge. Stööört svårt att välja -.-
Finns även en kommentar under varje bild


Det här är nästan min favorit. den är dock FÖR simpel tycker jag..? Men jag passar i sån triangelskärning som det är där...



Den här är bara så jävla SUPERCJUT och det passar ju lilla söta milla, MEEEN. ÖVerdelen ser ut som en BH, vilket jag inte ville. Sen undrar jag också.. Vilken är finast ? den röda eller svarta




Vet inte ens vilka färger jag passar i.. herregud. HAHA jag HATAR SÅnt här. Lite tur att jag är fattiglapp och aldrig har råd med kläder.. skulle ändå inte hitta rätt storlek och färg och whateverr allt man måste tänka på -.-





Den hääär. Är bara SÅ JÄVLA underbart FIN :D.. Men. tjocka jävla band. TJOCKA BAND :(..



Här är återigen en sån där som var från början. Nice. men skulle isf ha gröna ränder på denna.. vilket finns som val. Meeen still, lite för simpel????




Här kommer den som är djurmönstrad... Vilker jag inte gillar alls i vanliga fall, men denna färg tilltalade mig. Dock, passar den mig? och återigen, tjocka band .. ><




Den här... OMG vad den är SNYGG och speciell. vilket gör det VÄRT att komma från VS. men...överdelen ser ut som en bh.. aff..




Denna är simpel, snygg. Men kanske FÖR simpel för att vara VS? Plus tjocka band på överdelen.. aff..



Coolt mönstrad, annorlunda överdel, gör den värd.. Meeeen.. färgen? passar jag i sånt? DONT Knooowwww..



Den här! aff. Så speciell.. Neontyg typ.. Men (!!) jag vill inte ha den i dessa färger. Utan i grå. Vilket gör den jättefin och bra form osv för mig och tunna band. meeeeeen.. kanske fär simpel? :S vet inte. Kanske inte.. aff



Denna. Snygg, simpel. Gillar kedjorna vid sidan (finns även bak vid överdelen..) och jag gillar gul färg MEEEN. passar jag i det? o.0 och LIITE LITE fel triangelform på överdelen enligt mig men ah..



Denna är ju bara FÖR JÄVLA Delicious!  Så söt charmig och awesome som fan. MEEEN.. kanske TOO much? .......aff haha brukar vara "för simpel" men nu är den "för komplicerad"? HAHA. men ja.. känns lite.. mycket?
Plus.. BH formad överdel..



Den här är sööt och charmig som fan. Men .. vita... syns inte dom igenom?:S
Plus att den där ubersöta looken kanske inte alltid passar.. kanske därför man har något enklare ? men för enkelt är för tråkigt. AFFFF NI SER JU !!! hjälp mig.

Vilken tycker du och varför?






Kommentarer
Postat av: Elena

STAAAAAAAAAAARKT plus till bikini nr 7 ohh världens snyggaste bikini!!! FYYY du frestar mig med, synd att de är så dyra :(:(:(

2011-02-10 @ 11:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0