Första halvtid avklarad!

Hah. Eftersom gin rummy tar sån jävla tid så kör vi alltid halva, tar ett break och sen kör resten. Nu är det paus... Ska ut med hundarna, städa och packa under tiden som resten av familjen handlar, lagar mat och chillar typ...

Just nu är min bror och pojkvän påväg till ollon för att hämta min kamera också, så det är nice.. Kan ladda upp bilder och videos later on ;D



vikk om Jasg <3 Sarah:
hahahahahahahhaha! kanske var dumt med alkohol o tabletter ihop after all...


Svar: HAHAHA jag såg det nu. Fail. HAHAHA




Pappa har btw gjort ett spel.. i typ.. vad heter det... gamefactory tror jag ?.. anyway.. lätt program som man bara kör ihop lite fort.. Där är det en söt liten nyckelpiga som huvudkaraktär.. haha cuuuute!


Skriver senare igen :)

Kommentarer
Postat av: Natta

Heej!! Vad roligt ! Kom på en sak Millan... Hur går det med vikt uppgången ? :)

2011-02-12 @ 18:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0