Supertrevligt!

Har fått en kommentar av en tjej jag har vart hemligt intresserad av. ALltså. HAHAHA!! inte som sexuellt intresserad, utan mer intresserad att lära känna.. En killpolares tjej.. Ingen aning om hur hon hittade min blogg men det är nice iaf :D

Casandra
om Fortfarande beslutsångest över min framtida bikini ;(:
Jag funderade själv på att köpa den svarta i spets. Men det blev en annan till slut. Om du undrar vem jag är så är jag MTs flickvän. Vi träffades en kortis på vätterstranden i somras om jag inte minns fel. Din blogg är för övrigt väldigt kul att läsa. Åh, nu började den här kommentaren låta som "jag är ditt största fan!!". Inte så jag menade. Anywho. Köp den svarta spetsbikinin. Sjuk snygg och annorlunda utan att va överdriven.

Svar: Helluuu ;D Jag har alltid gillat ditt namn men tror inte jag har berättat det :) Waow TACK för att du tycker det :D smickrande som fan!.. HAHAHAHA det började den inte alls låta som.. hahahah gulligt! Och taaack! Jag håller verkligen med ! Annorlunda utan att vara överdriven :D Nu blev jag nöjd med mitt beslut, det är alltid så skönt när någon backar upp ett beslut haha :D


Kommentarer
Postat av: Casandra

Glad att jag kude hjälpa till med bikinivalet och tack för namnkommentaren. Jag hittade din blogg via jnytt. Där listar de massa bloggar från Jönköping. Har varit hemligt intresserad av dig med ;P Lite extra sen jag började följa bloggen

2011-02-16 @ 19:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0