Jag gillar att ha saker för mig :)

Idag har jag övningskört sen satt jag kvar ett tag på körskolan för att göra ett test.. därefter fixade jag lite med matvaror och sen blev jag astrött så jag sov i en timme.. steg typ nyss upp .. har en del att berätta om vad vi gjordw igår och helgen hos mamma men just nu så hjälper jag pappa med maten och sådär...

Tänkte mig att jag bloggar efter maten istället.. innan jag ska plugga teori :) ..
Känns alltid så jävla bra att göra något på dagen och inte bara sitta.. äveno m det mesta är rätt tråkiga saker i sig självt, så blir det rätt nice att utföra dom endå :)

Idag fick jag ett paket hem som jag slog in till mc också :D nice nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0