Konstig natt

igår när jag sov så drömde jag så sjukt mycket olika drömmar och det kändes bara wierd när jag vaknade... Minns inte alla längre, men ska försöka berätta om dom jag kommer ihåg.. Btw så försökte jag ladda över bilderna från mobilen idag men det gick inte eftersom jag inte har programmet till mobilen på wiktors dator, så jag skickade några via mail istället :)

Jag drömde bl.a. om att jag och Ahlen tog hand om massa ungar.. vet inte om han ägde ett dagis eller om han var pappa till allihop, men kul var det :D.. det var inget sådär jobbigt med ungarna, utan bara kul typ.. och sen drömde jag två gånger om att wiktor fyllde år.. en gång av dom minns jag speciellt.. då var det jag, hasse och wiktor som satt med våra laptops och då spelade jag tibia sen dog jag hela tiden typ.. sen skulle wiktor hjälpa.. ALLTSå nu inser jag att när jag skriver i stressat läge om drömmarna så blir det inte alls lika detaljerat och kul som det var att drömma.. så nu skiter jag i det och skriver istället att jag har haft en braaa dag och hoppas att pappa och wiktor också har haft det eftersom dom fyller år.. jag skriver sen för nu ska jag se på film och mysa ner mig i en asstor säng :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0