The Clash & Goldfinger <3

alltså seriöst. jag är sån idiot. haha..
Jag lämnade av wiktor på stationen.. vi åkte 18.24 från esplanaden och sen vid 19.10 gick hans buss.. då stod jag och väntade på juneporten i 23 minuter.. lyssnade på massa underbar musik och blev glad på livet.. sen åkte vi mot ciggaren och jag såg hur fint solen lyste mot vättern.. blev sugen på att vandra vid stranden, så jag hoppade av ungefär vid volleybollnätet... gick min lilla strandrunda, sen var det 25 min tills bussen skulle gå igen.. så jag gick upp mot skateparken... och satt där i kanske 20 min och glodde på de duktiga pojkarna som åkte.. sen så gick jag till bussen. INsåg att jag inte hade några pengar. BÖrjar gå hemåt, vandrar en bit och.... Inser att man kan betala med mobilen.. Ser bussen bakom mig och börjar kuuuuta till nästa busshållsplats och missar nästan bussen... wtf. haha. men sen kom jag iallafall hem nu vid 20.30.. så snacka om lite väl mycket tid som har gått..
men jaja.. Fick lyssna på mycket goldfinger och the clash på min runda och så hann jag känna mig snygg, glad och bara helt.. aweosme.. :) <3
Jag kände faktiskt att jag för fööörsta gången längtade till att träffa nya människor på högskolan.. wtf liksom? .. haha..




Förhoppningsvis bloggar jag igen ikväll, dock är jag astrött så vi får se...
Ska städa mitt rum nu och vid 22 ska jag ta hundarna sen sova direkt.. imorgon ska jag nämligen upp tidigt för att träffa jossan.. men hinner nog blogga mellan nu tills 22 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0