Sarah was here! | The video.

Heh. Eftersom Oliwer läser min blogg så kan jag inte riktigt skriva vad vi hittade på men det var iaf pretty nice :)
Utöver det vill jag bara visa en video (som jag såFUCKINGKLAAART inte kan bädda in här -.- cpcpcpcppppp) som verkligen gav mig en uppfylld och lyftande, glad känsla idag. HÄR har ni videon! Ni borde verkligenverkligenverkligenverkligenverkligenverkligen se den!
Jag har inte berättat det här för någon innan. Jag är inte direkt rädd för att dö, jag bara vill stanna kvar här i världen. Och jag känner att inom fem år så är jag död. Jag räds över det iallafall. P.g.a att hjärtat inte verkar bättra sig. Men sen känner jag att ..waow? fem år är more than enough. Bara att känna vinden eller smaka vattnet borde vara good enough för ett liv. För hur fantastisk är det inte egentligen ens att vi lever?



Förövrigt såg jag ett pretty awesome klipp nyss på en mobbad kille som tröttnar på snubben som mobbar honom.
http://www.youtube.com/watch?v=d1wsYSttTAQ&feature=player_embedded

Kommentarer
Postat av: Wiktor

ingen kul läsning =(

2011-03-16 @ 01:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0