Soptunna

Eh. Jag brukar kalla min hund soptunna för hon äter allting bara pang boom. Men just nu känner jag mig som en soptunna. Har ätit upp popcornen redan. En hel jävla påse. Jag behöver söka hjälp.

Och så blev jag ju självklart supertörstig av allt salt..Blir nog lite cola trots allt.. (A) . AAH CRAP! har glömt min medicin kom jag på..får väl ta vatten då ^^ haha.. cola + piller är ingen bra kombo imo..


men ah..tänkte skriva klart först.. jag har hittat några utbildningar i göteborg, linköping och lund idag som är intressanta... jobbigt. Ingen är såndär pang boom perfect match, men en i lkpg är nära "perfect match" men ..still. vetifan. Nu tänker jag på staden igen. . afffffffffffffffffff . vill inte>< får prata med amanda om det är bra eller inte. för det känns verkligen..kasst..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0