Veckans planer

Uuufft jag har så sjukt mycket att tänka på. Mammas flytt, min framtid med skola & lägenhet osv, körkort, ha hand om vardagsgrejer som t.ex. städa och fixa mat osvosv, sjukhusgrejerna ooooch socialen/arbetsförmedlingens aktiviteter...
Aaja..

Nu i veckan har jag en del att göra .. Än så länge ser det ut såhär

Måndag
Gör karriärpaketet (något på nätet som ska hjälpa mig att vägleda mig till vilka yrken som passar mig)
Rensa garderob
Sök jobb
Duscha
Fixa naglarna
Registrera dig på bemanningsföretag
Leta utbildningar
HoN/blogg osv

Tisdag
Arbetsmarknadsavdelningsmöte
Leta utbildningar

Onsdag
Blodprov
Arbetsförmedlingen kl 13.00
Sarah kl 14.30
Leta utbildningar
Läs körkortsteori

Torsdag
Gym
Möte med Peter 15.00
Leta utbildningar

Fredag
Mamma flyttar.
Socmöte 10.15.

Lördag
Flytta ut mamma

Söndag
Flytta ut mamma

Alla dagar förrutom måndag är bara halvplanerade. Har ju alltid småfix att göra som kommer imellan..
Aja... nu ska jag göra det här karriärspaketet och se vad jag får för resultat :) Ni kanske får lite insyn i mitt resultat också .. Hoppas att jag blir inspirerad! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0