alltså.?!

aaaaaaaarghhh . katastrof.
Jag har issues . Nu händer för mycket varje dag, så jag hinner inte skriva. innan skrev jag inte för jag inte gjorde nånting alls .. vädret sög and all, då kändes det opepp att skriva. men nu händer massor. Var t.ex. på bröllop igår, dagen innan det var pappas och wiktors födelsedag. har haft kusinvitamin här, vart iväg och fixat med mammas 50årspresent osvovosv. kaoz. jag hinner såklart inte skriva mer nu eftersom jag MÅSTE sova.. Imorgon är det städdag, så jag hoppas att jag under pauser skriver lite här :)
 
 
sitter btw just nu och blöder som fan ur min läpp igen, men inte som på bilden när jag somnade.. ska fixa til ldet innan jag somnar också.. ughh. trött ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0