Äntlien FRISK! :D

Hej alla ! Har vart riktigt kasst uppdaterat här, vilket såklart suger och jag beklagar mig över.. Jag har inte mått så bra på den senaste tiden..
 
sitter och kollar lite på aftonbladet så stod det "skräckdrogens effekter blabla!" så tänkte jag kolla..och ärligt talat.. vem fan är så dum så man tar "badsalt" drogen? det är väl RÄTT jävla uppenbart att det inte fungerar bra ihop med en människas kropp.. haha herregud sicka losers.. anyway, jag är ju iochförsig emot alla narkotika men cmo, tar man något som är rätt uppenbart konstaterat och dokumenterat att det fuckar upp en så måste man vara riktigt jävla urballad redan innan..
 
 
sitter iallafall nu och spelar poker, svinkul :) Men jag är tyvärr inte lika duktig som pappa..
senare ikväll blir det film med wiktor :) Kirsty är ute på piren och dricker lite med någon vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0