23 Januari 2013

Skriver man inte fel på alla papper hela tiden eller ? "2012" nej. 2013.
argh. Hur som helst så tänkte jag bara skriva ett snabbt inlägg innan jag måste dra.. W buss gick för 20 minuter sen och min går om 20..
Lite segt att vi måste ta olika bussar trots att vi börjar samtidigt.. Men så är det när man inte har busskort, w får inte åka lant-bussarna.. heeh.

Tänkte bara visa upp en uuuuuuuuuuuuuunderbar sida som gjorde mig väldigt glad :)
21 bilder som kommer få dig att tro lite mer på mänskligheten
 
Fina fina saker som man bara kan göra. Underbart!
Och i eftermiddag när jag kommer hem från skolan så ska jag plugga så det blir nog inte mycket skrivet.. Har seminarie på torsdag igen nämligen....

Men här har ni också en fin video som kommer kanske få en att agera lite annorlunda, hoppas jag iallafall. Var lite hjälpsam och trevlig .Gör något enkelt för någon.
(okay, jag reagerade ju inte riktigt som att "THE VIDEO WILL CHANGE YOUR LIFE!!!!!" men seriöst. God tanke. Do it)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0