Jobbigheter

Det är jobbigt att plugga så som jag gör nu, är inte van vid att behöva läsa massa litteratur och ha massa seminarium á la Filosofiska kurser/samhäll... jag har aldrig tid att resa hem eller iväg till vänner på helgerna för att jag läser hela tiden..
Har btw börjat med en ny sak.. Eftersom wiktor tränar varannan dag (för jag tvingar honom ja) så har jag bestämt att jag inte får dricka cola dom dagarna.. Därefter bestämde jag mig också, för min egen skull, att jag bara ska använda datorn (förutom plugg, skriva blogg och ev. kolla recept/bussar) de dagar som vi inte tränar ..

Så idag är en sån dag. Jag är supersugen på cola...... Och jag vill bara sitta här och slöa.. Men jag vet att jag har viktigare saker för mig.. Så vi hörs väl! ;D
 



Eftersom jag just nu pluggar miljövården ute i köket så passar väl en blomma fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0