Sjuk...

Blörgh.. Förra veckan var jag i jönköping hela veckan och hjälpte pappa, sen denna helgen var jag nere igen för att fira mina kusiner som jag inte träffat på typ 4 år och så träffade jag massor med människor nu i helgen med (bl.a. fest med elenas vänner, kusinerna, familjen, massa folk på bowlingbanan osv) sååååååå... jag blev sjuk. såklart. Urk. 
Men det är väl coolio ändå. Jag hade en bra helg och jag kom hem till en helt fläckfri lägenhet och blev överlycklig. Idag planerade jag att vara en grym flickvän och bara ha koll på att lägenheten inte skulle få fläckar, laga god mat och mysa men istället har jag snorat, hostat och varit allmänt sunkig och äcklig.. och vi beställde pizza.. känner mig rätt kass som flickvän efter wirres insats men jag vet att det blir bättre så småning om för min del.
Imorgon ska vi på bio (hungergames nya) så jag hoppas verkligen att jag inte vaknar ännu mer förkyld imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0