Jag är tacksam

Herregud. Pappa pratade precis om USA. Då började jag tänka på New York i sommar. Jag blev bjuden dit, och bjuden på nästan allting på hela resan.. Själv slösade jag bara ca 3000kr, bara på saker till mig själv och någon gång lite mat... Jag fattar inte att jag fick en hel resa till New York, dessutom med så fina människor.

Försökte flera gånger säga tack.. Inte bara tack, utan verkligen förklara hur glad jag var över allting i upplevelsen och hur otroligt det här var för mig. Jag menar New York hade vart ett resemål för mig när jag är 35 annars kanske, då man HAR pengar liksom.. Detta var verkligen amazing. varje gång jag skulle förklara för Annika & Peter så sa annika "äsch lägg av! Det är klart du ska få det här! Det är ingenting du ska behöva tacka för, du är mer än välkommen och vi älskar dig ändå så det är bara roligt! Inte det minsta jobbigt. Jag ger hellre pengar till en resa för en så fin tjej som du, istället för att handla saker till mig själv för pengarna"... Då blev jag så.. otroligt lycklig. Hon är sån vänlig själ den där lilla Annika Kammer.. :)


Kommentarer
Postat av: Elena

Ooh vad fint, det är nog väldigt sällsynt att någon gör så :). Men Tim har ju fått sin snällhet av någon, am I right? :) Fast hon gav inte bort resan till vem som helst, utan till världens finaste mills

2010-11-09 @ 23:53:07
URL: http://elenastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0