Dödstrött

Herregud.. Satte mitt alarm på 09.00.. Jag gick och la mig 02.00.. men WHAAT?! Jag kunde verkligen inte gå upp! Hatar när det blir sådär.. Händer mig så jävla sällan men vet inte riktigt vad det är, det känns verkligen bara omöjligt att gå upp, man sover typ fortfarande eller något.. Usch!


Ska käka snart och sen betala lite räkningar ... Fyfan.. fortfarande trött.. hur är det ens möjligt haha.. usch!
Vid 4 någon gång så åker jag iväg till Boris så det ska bli trevligt men tills dess så ska jag bara göra tråkiga saker, och blogga ;D


Hoppas iallafall att ni andra inte har haft en lika jävlig morgon som mig haha fyfan säger jag! FY! Känslan är så obehaglig (fast superskön när man väl ligger där oftast.. blaaah!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0