R.I.P min barndomsvän.

Alltså. Vad är det för jävla mening med sånt här?...19 år. Man ska inte dö när man är nitton jävla fjuttiga år!!!!

Detta gäller min gammla vän Felix..Galen kille. Underbar. Inte alls som vissa av idioterna han umgick med, utan plain snäll och go.. Galen, men bra liksom.
Han lärde mig åka skateboard en hel del... Han.. HAH. Han var ..fan as rolig.

Och han flyttade iväg till skåne . Vi pratade ändå på nätet väldigt ofta.. och sen började han skate gymnasiet i malmö. Det vi pratade så jävla mycket om. Jag sökte inte dit. Jag var för feg. Men han vågade. Galen och modig <3
Och iallafall.. han flyttade även till malmö.. vi tog upp kontakten ännu mer när den stora betongparken i malmö öppnade.. Och när jag hade min pojkvän i malmö.. men ah.

Nu .. är han gone. vadfan...

http://www.sydsvenskan.se/omkretsen/staffanstorp/article1369890/Olycka-pa-tagstation.html



nu ska jag sova.... imorgon har jag träning, blodprovstagning och ortodonti-besök. afff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0