Midsommarafton

Hejhopp.. ska snart spela diablo II med hasse, klas & wiktor.. vi sitter allihopa vid köksbordet just nu.. tänkte berätta om min midsommarafton innan alla har fått igång spelet :)

Den började ganska tidigt.. pappa ropade om att jag och wiktor skulle handla mat.. så det gjorde vi.. sen hjälpte jag pappa i köket hela förmiddagen tills typ 13.30 då vi käkade sill och potatis.. Mamma hade även kommit förbi för att käka :) sen efteråt så minns jagi nte riktigt vad jag gjorde.. chillaxade väl förmodligen.. nej just det.. jag spelade ju kort ;D.. Hasse,wiktor, pappa, mamma & jag spelade "gin rummy" .. tog flera timmar och runt 18 började vi grilla ute på gården :) Det hjälpte vi såklart också till med.. det var mysigt :D

Efter käket (som var fucking delicioooooous! massa grillat kött + den bästa potatisgratängen i världen.. köpgratäng..svingod ;D) drog jag, wiktor och hasse iväg till hasses tjejs släktfest..



Wiktor & hasse hos leenas släktingar :)
Det var skitmysigt där.. alla var glada och trevliga.. jag själv blev... asfull..



Vi dansade och pratade och flummade.. riktigt mysigt  :D



Rita (leenas mor) och Wiktor dansade bugg! sen fick jag testa och jääävlar vad rita var duktig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0