Gothenburg

First of all. Emma berättade för mig en gång om att hennes favoritartist Marilyn Manson spelade i gbg och sa att det var ballt att staden heter något med goth. HAHA. Men aja! Det JAG ska berätta om nu är ännu mer mindblowing!!! ;D
Sum 41 ska spela i sverige. HUR FUCKING OTROLIGT är inte det?! jag vill SÅÅÅÅÅÅÅ badly handla biljett. INte ens direkt dyrt..650kr har jag för mig.  Typ once in a lifetime experience.. Meeeeeen. Sen tänker man såhär. Jag är FJUTTIG, MINI, TINY LITEN.. Innebär att jag kommer MOSAS på konserten. Eller? =( orolig.


Kommentarer
Postat av: viktoria "bäst i världen" mars carlson

JAAAAAG VILL GÅ!!!!!!

vi kan gå tillsammans! man mosas ju inte om man inte står längst fram. man kan stå nånstans i mitten, liksom.

2011-03-27 @ 23:33:28
URL: http://insomniia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0