Lakehouse

sittter just nu vid sarahs dator och hon anvander ju saklart inte ett svenskt tangentbord.. tittade precis pa filmen lakehouse och den var fin  =) dock sa ska vi snart ata och sen blir det en ny film och darefter aka ner till huskvarna med oliwer for han ska klippa sig och vill inte aka ensam eftersom det suger..
jag hittar inte min planbok. det stor mig enormt... hoppas den ar hemma.. hittade den inte hos jossan iallafall, annars kanske jag har tappat den.. men jag akte ju hem med busskortet fran jossan sent igar, sa den borde ju inte vart hos henne saklart... men aah... storigt.
MOhahahha. (: <3
jag ar sa javla trott trots att jag sov 7 timmar inatt.. sa funderar pa att lagga mig lite har medans Sarah lagar mat.. kanske lite taskigt dock? aff.. I dunnoo... Ska hora med henne..HAHAHA jag ska hora med henne <3 vad roligt det blev.. men anyway skriver senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0