Nyduschad och varm (!!! :D)

Waaaaaaaow :D Jag är faktiskt VARM efter en dusch och inte iskall.. beror nog på att jag kuuuuuuutade in i mitt varma rum heh. ska snart nana.. är verkligen sjukt trött .. så imon får jag träna och fixa lite annat istället.. får gå upp lite tidigare.. FUCK!! måste ju ta hundarna kom jag på. FItthåååååååla... måste fråga klas om han kan ta dom..
Nej. det kunde han såklart inte. Inte heller pappa. Jävla skitfan. Så nu går jag ut med dom sen sover jag. MEN DÅ KOMMER JAG JU BLI KALL. vafan är det här?!!??! första gången jag tycker det var helt okej att duscha så failar värmen mig ändå.. fuck this shit. Nu blev jag sur =(
jag gillar inte att lägga mig surig.. så får lyssna på lite General Knas - delelelelikat <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0