Snart fixat klart..

Uuuuuuuuuuuuuuuuuuufff. Jag gillar verkligen inte att inte kunna få vara lat.

Men snart är jag klar. Då får jag fan vara lat hela dagen <3... eller nästan.. Ska ju till möte i en timme med.. så efter det får jag vara lat hur mycket som helst. Niceeee!


Eller alltså.. Just att vara LAT kanske inte är riktigt det jag vill .. bara ligga och slappa hela dagarna. men iaf inte ha tvåååång>< eller det är ju inte tvång. men "man borde" och då gör man.. och nä fy. vill bara göra vad jag vill. fast på något sätt så "vill" jag ju det som känns som tvång. OKEJ såhär äre.. jag måste fortsätta.. så..

Bey <3


Kommentarer
Postat av: -Cajsa (Fotoblogg)

Hej

Åh, du får gärna rösta på min bild nr7, idag när jag fyller år :) hihi



http://photobymadeleine.webblogg.se/2011/march/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment



Tack på förhand finaste du!

2011-03-06 @ 20:06:41
URL: http://cajsaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0