Ibland så känns det..

Alltså. BAH!!!!!!!!!!!!!!!! first of all. jag har inte gjort ett skit på labben för FITTOFFICEJÄVEL inte vill skriva ett jävla tal normalt, NEJ FÖR DEN SKA AVRUNDA HELA JÄVLA TIDEN. och förlåt att jag låter så JÄVLA ARGmen jag skiter fan i det. vill ni inte läsa vad jag känner så fuck off. Jag dampar bäst fan jag vill i min egen blogg.
FÖRÖVRIGT så har jag precis fått ett litet mental breakdown. Ibland kan jag få för mig att jag är starkast i världen och kämpar mig igenom allt. men när jag väl får mina enorma psykbryt, som bara varar i 10 minuter för att jag sen istället blir arg, så känner jag mig fan som den mest svaga personen i hela världen.

Slutade skriva ett tag här, för jag satte mig ner och fokuserade på labbjäveln och för att wiktor ringde. nu pallar jag inte skriva mer. mår iaf lite bättre. och nyser som en idiot. haha! jag nös (har nysit???) nyss 17gånger... stört




och ... jag är helt ärligt talat för lat och på för dåligt humör för att gå och hämta papper. ¨så istället har jag rivit ut tre sidor i mitt anteckningsblock och snytit mig med. Jag rekommenderar det inte. Glatta papper, som dessutom ger papercuts. Osmart milla. Osmart. MEN VAD göööör man inte när man är en lat jävel?! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0