AAAAH! :|

JAG LOVADE JU!
Sitter på min älskade dator igen.. vart en månad sen nu.. heh. svårt att skriva rätt måste jag säga, men jag ändrar ju varje gång jag skriver fel, så ni märker ju inte det.. men på typ msn eller sådär så syns det fort..
Jag lovade en bildbomb när jag kom hem från jkpg! :D

Låg  i sängen i en timme och försökte sova sen bara kom jagpå "DAMN JUST DET!!!"
förövrigt så luktar det cheeseburgare i lägenheten. jag vill ha. Vad som utgav lukten var rostade mackor..skumt. och irriterande..
Anyway här kommer en bildbomb från mitt vinterlov :D



En Donna på tåget till jkpg (från olshammar haha.. tog ett jävla tag)





Vi hade en äkta jul hemma! :D med gran, kulor och paket! underbart. Pappa är awesome!



Jag slog in massa paket :D






En dag byggde jag och wiktor korthus, han lyckades tillskillnad från mig.. Fast vi satt ett jävla bra tag. men awesome resultat :D



Vi åkte till mamma under lovet med ;D

och bakade lussebullar! :D



Yumyum yum!




En dag så vaknade jag med svinmycket blod runt läpparna (här har jag redan hunnit torka av typ hälften innan jag kom på att jag ville fota waranets påverkan..) jag hade sovit och antingen bitit mig i läppen eller fått en spricka eller liknande.. Var sjukt obehagligt att vakna så>.<




Allmänt gos i soffan hos mamma :D




Hos pappa igen. Alla tre hundar sov hos mig den sista natten.. Donna, Meg & Ebba. men ebba kom senare så då togs ingen bild.. >.<



Sen kom jag hem nyligen (söndags eftermiddag) och då hade jag fått brev från han söta gubben vars plånbok jag hittade :) han hade skickat en julklapp! :D






Idag så gjorde wiktor mat till mig och efterrätt. Efterrätten heter Glass au four :D
ascool efterätt iaf.. Maräng utanpå, glass och "tårta" innuti.. I UGNEN.. ascoolt att det inte hann smälta



Insidan:



Blev dock lite suddig.. tyvärr. men det är tårtbotten med hallon och ovanpå är det glass, och sen ett lager maräng på :D awesome!

Sovgott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Den där tårtan såg inte helt fel ut. Var den svår att göra?

2012-01-11 @ 11:34:51
URL: http://koggblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0