Vad har min första maj bestått av?

En hel massa sömn! Samt en långpromenad (imo..alltså max en timme haha) i skogen och tvättat i princip.. kinda boooring men skönt med att vila och att det har vart så underbart väder.
Har mest tittat på min pojkvän hela dagen och förundrats över hur mycket jag gillar honom. Its awesome.

Imorgon börjar min intensiva pluggmånad. Så mindre bloggning, facebook och andra bloggar. Mindre matlagning, rengörning och hundwalk. Mindre umgås med vänner och en heeeeeeeeeeeeeel massa mer plugg (samt lite gos då och då, som paus)



Första bilden som togs på mig och wiktor, innan vi ens var ett par. Heeh. jag vill till liseberg. Nu. på momangen. Meeen alla saker har sin tid I guess ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0