Plugg inför tenta

Hey! jag sitter och har en paus nu. Pluggar till min tenta som är på onsdag. Gått rätt bra idag, men måste göra betydligt mer. Har lärt mig 18 av 32 sidor av mina anteckningar.. ufft.yeye, det blir fint ska vi se..

I förrgår (onsdags) så hade jag en dugga som jag klarade. Direkt efter det så hade vi världens hål inför en informations-föreläsning om hur man söker kurser. Jävligt värdelös info.  Men det visste vi först när vi kom dit.. så vi hade suttit där i 2 eller 3 h och väntat.. haha. fuckit.Men jaja. Var väl mysigt att fika under den stunde men ändå. Sen iallafall så drog jag direkt till stan för att äta ute med wiktor :) det blev anka! Svingott! hade aldrig ätit det förr men nomnomnom var det! dessutom serverades det med något helt underbart ljust, sött bröd! Det var på en kinaresturang här i stan..
Och efter det gick vi till bion och hoppades på att någon film var about to start, och det var den :D Vi kollade på resident evil 5 (blir det väl? ) .. retribution heter den iaf. Värdelös. precis som fjärde. fan vad besviken jag blev. Första filmen är ju awesome. Andra och tredje är bra. Fjärde suger röv och likaså femte.. ufft! men sen kom vi hem och kollade på första filmen :) hhihih! busigt och UNDERBART att ha en ledig dag.

Dock fick jag migrän på kvällen och då tog jag mitt sömnpiller runt 22.30 .. Sov till 13.. Herregud.
Och dessutom var jag helt slö resten av dagen, pluggade jääääävligt lite.. tror jag lärde mig..? Nada ! Haha.. Men det var helt värdelöst.. fan alltså. Så har fått kämpa desto mer idag :) och imon blir det likadant. På söndag däremot ska jag till skolan för att plugga lite ihop med klasskompisar så man lär sig av varandra.. gött.

aja.. Måste fortsätta nu ;)
hoppas alla har en underbar underbar kväll. Själv så är jag lite godissugen men vi har inget hemma, och jag har druckit kanske 7 dl cola idag.. eh. Haha. Borde hitta något annat.. Blir nog te (med enorma mängde socker) för resten av kvällen :)..
 
 
JUSTE!! HIIIH! hahah har ju glömt berätta att jag köpte en liten sak till mig själv! Som en sen födelsedagspresent från wiktor (han betalar den när fakturan väl kommer mohaha!)
Jag ÄLSKAR DEN :D så jävla söt! Och dessutom kommer den passar PERFEKT till en outfit jag _SÅ BADLY_ vill använda till något. Ska ha min fina fluffiga studentklänning så det blir lite av en bakelse-outfit..Klänningen + vita stayups och såklart höfthållare.. Vit fluffig ihop med lite röda detaljer som kan ses som någon yummig jordgubbssås ;D
Till detta ska jag ha röda satinhandskar som är i exakt samma färg som min röda fina satinaktiga/sammets-lika handväska(bild nedan) och mina röda lackskor!
Stor röd sten som halsband, rödmålade naglar (ifall handskarna ska av under kvällen) och ett rött armband som jag har.. Sen röda små söta hjärtformade örhängen..Och on top of it all: Hatten! :D
(och om jag nu sminkar mig blir det väl rött läppstift och vanlig mascara eller något..)
 
 
 
Visar inte helt rätt färg eftersom min mobilkamera är rätt kazz. haha. men ungefär lika extremröd som hatten och mina skor som jag visade för inte så längesen.. (som iofs inte heller blev rätt färg i min mobilkamera men yeye Hahah!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0