Ultratråkig kväll!

Tjabba, satt just här och tänkte "fyfan vad tråkigt jag har.." tror jag gick in på facebook 5 gånger för att se om någon uppdaterat, laddade ner ett avsnitt av himym och insåg att jag hade sett det.. satt här ock tänkte "ska jag läsa i min kurslitteratur? Näää.. det orkar jag ju inte".. nehe?! men efter såååååå lång tid så insåg jag "jaha! jag har ju en blogg! :D " så jävla trögt att jag inte tänkte på det här roliga..

Sitter och väntar på min sambo, vi ska se på film ikväll :) Det blir sagan om Pi (heter den ens så?..whatever.. Pi-filmen iallafall :D) .. Idag har vart en sån bra dag, jag har gjort allt jag ska till mina studier.. Nästa helg ska vi iväg till Helsingborg och då blir det absolut inget plugg.. Jag ska stödja min sambo och göra allt för att han ska må bra och känna sig lugn.. Så då gör jag sånt där denna helgen :) har skrivit att jag ska renskriva minst 4 föreläsningar i helgen, och eftersom jag har gjort 2 st idag så är jag ju på rätt väg hah..

I present to you: Spices, according to Google! :D


Imorgon ska vi till stan också och leta efter spännande matbutiker! jag är SÅ JÄVLA PEPP! fan vad jag älskar mat och nu ska vi testa massa nya grejer, vi ska bl.a. till en asiatisk/thai-shop i linköping, sen till ostbutiken, den italienska butiken och så ska vi även köpa mitt underbara chai-pulver från espresso house så jag kan göra chai-latte här hemma. FYFAN VAD GOTT NOM NOM NOM! och sen funderar vi även på att ta en tripp till de utländska butikerna här i skägget :) Hoppas att vi hittar massa roligt att laga med! och massa nya kryddor att smaksätta med :D

Idag lagade vi spaghettfärsås, så jääääääääääävla god blev den. Wiktor gjorde den. Jag tror aldrig att jag ätit så god spaghettfärsås innan. Fyfan vad nom nom. Nu blev jag sugen igen>< men jag har redan fryst in allt och gjort matlådor av det. jävla skit.haha


På onsdag åker w till helsingborg, jag kommer ner på torsdagen.. ska bli mysigt :) Vi ska leta sånna butiker i helsingborg också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0