Bodies..

Har kollat runt på nätet länge nu efter en riktigt fin kvinnokropp... Varför? Jag vet inte.. minns inte hur jag kom in på det.. Tror jag googlade "nudism" eller något.. sen tänkte.. nej... fan.. JUST JA! jag såg en bild på en blogg där det var två tjejer utan tröja helt normala people, inte porrbilder.. och då började jag googla fram lite "frihetsbilder" typ nudistbilder osv.. men sen kom jag in på att kolla in kvinnokroppar. Hitta en riktigt fin. Jag hamnade på något forum på Emocore's hemsida..  SHIT VAD mycket olika former det finns på människor.. herregud alltså...

och först när jag började så tänkte jag "fan det här kommer sänka mitt självförtroende för dagen..."
men det gjorde det inte.. det stärkte det istället.. Dock var många kroppar med kläder, vilket jag inte ville se.. jag ville hitta nakenbilder helt enkelt.. för att titta och undra och få svar...Insåg dock att folk har så myyycket olika smak ..och ah.. även om det fanns måååånga kroppar där som var bättre än min, så var det också många som verkligen inte var det, sen tror jag att det handlar om vanesak.. jag har sett min kropp hela mitt liv varje dag typ... Jag har vant mig, vänjer man sig är det enklare att se det fina tror jag.. jag har kollat igenom hela mig..Eller hur tror ni det är?...

man kanske bara föds med sjävlförtroende eller inte?.. ingen aning.. men jag tror det beror såklart på uppväxt men även vana... Fast.. tittar man sig i spegeln hela dagarna kanske man bara ser alla fel också?..aff.. jag har ingen aning.. men kroppar är iallafall fina :) Just idag blev det kvinnokroppar mest för att kunna jämföra mig själv och sen förstå hur folk tänker o.s.v...  Happ.. spännande iallafall :D

Det var den här bilden som startade alltihopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0