6/8 2010 - 11e dagen i New York! - Tims födelsedag! (del 1)

Tjoho! Kameran var nästan fullladdad när vi gick ut innan vid 8 men nu har den bara en plupp kvar.. hehe.. ska rensa bilderna nu lite fort och sen får jag helt enkelt ladda upp så länge som det går :)


Dagen bestod iallafall av småshopping & mycket titt i brooklyns butiker häromkring sen chillade vi hemma ett tag tills vi begav oss till Times Square på kvällen!

En affär i brooklyn där jag handlade! (och annika, tim och stefan med hihi)



Jag köpte en till berlock. Eftersom jag köpte två söta glasberlocker igår så tänkte jag att "fan, så många halsband kommer jag inte använda" men därför tänkte jag att jag kan sätta pandan, hellokitty och detta peacemärket ihop.. Blir väl sött ? =)


(bilden blev suddig men orkade inte ta en ny .. hihi.)

Just det. Bara så ni vet. Tim tjatar på att han vill sova så kanske inte skriver så långt.. trots att kameran kansk inte hinner dö. Det är ju trots allt hans födelsedag så får väl lyssna på han idag ;))





De här bootsen var SÅ JÄVLA SNYGGGAAAAAAAA!!! Dock visar inte bilden en helt rättvis färg.. De var mer militär grön milerade... Men DAMN vad snygga. Dock var dom inte så sköna att gå i, trots att dom såg ut som snyggast i hela världen på mina fötter. Men .. som sagt, inte sköna.. så tänkte "okej om dom är billiga köper jag dom"...



Vad tror ni de kostade??? 80 dollar. 600kronor.





Sen gick vi in i en annan butik med asballa kameror!












Och så fanns även balla hörlurar!! :D










Sen fotade jag lite art grejer haha! :D

en söt giraff t.ex.





















Nu ska jag sova .. Det är ju nästan morgon i Sverige nu..hehehe.. Jaja.. har maaaaaassa bilder att visa sen :)


GODNATT massa kramar! speciellt till min fina fina familj!

Kommentarer
Postat av: mum

God morgon KL är 7 här jag har tvätt-tid (började i går kl:17)så jag sitter o tittar på din blogg.

Ja hann inte kt KORVEN fick du smaka? den såg god ut

, men var det majonäs på eller senap? om det var senap så var den nog stark!!!det var as mycke på.

Kängorna var precis i min smak synd att de var så dyra,men det var väl ingen second hand ?

Pease berlocken va kostade den? Leena smycke kanske?

ska du fästa dem i en kedja, för du kan inte ha dem bara påträdda blir inte bra.

Buggs av alla de slag finns det det visst gott om i USA haahaa.Nu ska jag till tvättstugan.

2010-08-07 @ 07:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0