EMU AUSTRALIA UGGS

Oh MY GOD!! HAHAHAH jag är lite fjantig nu kanske men jag såg precis att vinterskorna jag köpte var av märket EMU. HAR ALLTID velat har boots därifrån för det är riktig kvalitet!!!! FATTA NI HUR BRA DET ÄR?! :D Asbilliga ASSNYGGA,ASKÄNDA BOOTS! :D

Fan vad jag kommer ta hand om dom här! Måste köpa såndär... kräm till ..uggs haha vet inte ens hur man använder det men får väl läsa mig till det! Inpregnera tror jag det heter? :P

hehehe! ja.. jag var bara tvungen att skriva detta! Bild på paketet får ni sen för kameran laddar fortfarande.. ohmygod. Ska leta upp originalpriset för det!
Fan.. hittar inte xD men förmodligen är det här women skor och inte children (trots min storlek haha!) eftersom det fanns upp till 40 i size (europa size såklart)..
Och om man tar dom billigaste på deras sida så kostar dom 59$ och då är det inte ens höga.. utan tofflor mer..Mina kostade 70$ och är riktiga boots.. Om man kollar de billigaste bootsen på sidan så kostar dom 119$.. Ohmygod vad jag känner mig duktig och fyndar!! :D


Idag ska jag köpa skoinlägg också.. Till DCSkorna som annika köpte :) awesome! Jag har storlek 5 i USA kan jag ju meddela också :) vilket är typ 35-36 i sverige /EU



jaja nu ska jag bosrta tänderna o.s.v vi ska dra om typ 20 minuter :)

Hoppas allt är awesome hemma!

Kommentarer
Postat av: mum

Ja det heter inpregnera kolla om de har när du kollar

på inlägg,kram.

2010-08-05 @ 08:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0