fixat datorn

Grejen är såhär... Vi blev klara med datorn ganska tidigt igår (typ 5 , halv 6..) MEN då installerade vi såklart Windows 7 och denna HP datorn stödjer ju såklart inte Windows 7. Vadfan är det för piss?! Så vi kunde helt enkelt inte installera drivrutinerna t.ex. till dvdRw enheten som vi skulle använda vid 6 för att se på film.

Dvdn är paj ;)
Men det slutade med att vi tog filmen och satte oss vid pappas daton. Som tur var så var det bara jag och mamma som skulle titta..
Anyway... Efter två timmar slöseri på sämsta jävla nicolas cagefilmen jag har sett så  åkte jag&pappa & klas iväg till Peter för att lämna en bil..


Igår var jag faktiskt duktig! jag städade ur garderoben plus att jag packade till USA.


Och vi har ännu inte installerat om datorn igen men det ska vi göra idag...Har även massa andra viktiga saker idag att göra men tänker iallafall blogga (om pappa inte ger sig på min dator igen ;), vilket jag tror han kommer göra)..förresten så tror jag att jag håller på att bli sjuk. Jävligt illa eftersom operationen är på torsdag. det är läskigt..

Oh btw! hahaha igår borstade jag & mamma hundarna!
Meg blev suuuupersmal jämfört med innan och Ebba syntes det inte alls på..



Här är bara Megs hår haha! en egen liten vovve ;)



Sen hade jag ju ÄNTLIGEN rensat klart mina kläder.. Såhär mycket blev det.. Hahah! Iväg till sortergårdeeen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0