Hallåååå hallååå!

Medans mamma har vart på jobbet så har jag sovit.. fuskigt va?;) ÄÄÄSCH Då! inte ska man säga så hahaha.. men välkommen hem från jobbet iallafall, min kära mor!


Idag är dagen vi åker hem.. jag blev väckt 10.00 av tim, jag hade bett han att väcka mig.. Klockan är nu 10.20 och om ungefär 3,5 timmar så drar vi härifrån..

vet inte riktigt vad jag ska tycka.. vaknade asglad (brukar inte göra det när jag blir väckt) och tänkte "Waow snart hemma!" men nu när jag inte är helt nyvaken så tänker jag lite "buhu".. men äsch. . tror den mesta känslan är positiv.. har ju haft en enorm jävla hemlängtan på denna resan :S brukar aldrig ha det.. fast det beror väl på att jag aldrig åker iväg så jävla långt heller hahah...


OMG. jag drömde om att vi gick till flygplatsen och det inte fanns en tax free affär så jag kom hem utan något till klas. blev helt svinledsen.. haha grät så jag höll på att gå sönder när jag inte fick handla åt klas -.-
Dessutom har PEter sagt att han inte är säker på att det finns taxfree men WTF tänker jag då, det är ju den största flygplatsen i NEW YORK. DÅ ska man väl fan ha tax free? MEN iofs kan det vara såhär.. man har bara taxfree påväg IN i landet?? Men det kan inte heller stämma för vi gick inte förbi något sånt påväg in.. HAHA JAJA! de har sääkert taxfree annars får klas skylla sig själv som bara ville ha godis ;(


Såhär såg jag ut vid tio.. :)


Nyvaken med Yoshi i famen haha!

Sen packade jag ner det allra sista typ ppiller, deo och hårborste.. Då var jag tvungen att bära den jävla fett tunga väskan upp i sängen. HAHA AJJJJJJ säger jag...Ungefär såhääääär jobbigt var det:




Åååhåhåhåh! Kan inte vänta tills vi kommer hemmememememem!!!! Jag kollade precis SWEBUS och det är såhär..
Den 13e, när vi kommer hem.. så ville tim spela klart sitt spel, vilket går fort sa han, speciellt med fusk. SÅÅÅ
Då kollade jag bussar!!! Vi är framme i malmö typ 10.00 (svensk tid) på morgonen och det går en buss 22.05 från Malmö och är framme klockan 01.40 i Jönköping! HUR BRA?! :D Då har tim 12 speltimmar ! Hoppas det räcker..
DÅ ÄR det bara viktigt för mig att INTE GLÖMMA RINGA HEM så pappa, klas eller hasse kan hämta mig!!! :D Verkar inte det SUPER AWESOME MAMMA!? :D:D:D hahah åååh!!



Nu ska jag borsta tänderna.. höll på att glömma packa ner den nu kom jag på.. hah. heejjjsvejjs!


Kommentarer
Postat av: m

Ja skriver min sista kt nu när du sitter på planet o jag LÄNGTAR såååå tills att du kommer hem. det har varit helt fantastiskt o få följa dig på din resa (nästan som att man var där)du har varit så ducktig med att ta kort på allt som du njöt av typ ekor tanter.Du läser säkert inte detta förren ni är i Malmö mendu har lovat o ringa snart får jag KRAAAMA DIG1!!

2010-08-12 @ 21:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0