Hygienmätaren på röd..

Cissi om Frulle:
Godmorgon! Allt bra med dig idag? :)

Svar: Godmorgon! Jupp jupp.. hehe.. Själv? Söt blogg du hade!




Jo.. Hygienmätare? Nu tänker jag närmast på The Sims spelen.. HAhah det är nästan så illa att jag står och viftar med armen och luktar mig i armhålan och sen gör en äcklig grimage, bara för jag måste duscha! Luktar ju inte direkt illa men mitt hår är väldigt fett så det är bara hoppa in i den hemska duschen.. fan.. duscha är inte kul.. alls.. bara kallt och obehagligt.. ÄVEN om man har varmvatten på så blir det svinkallt när man går ut ur duschen...
Har förmodligen dålig blodcirkulation eftersom jag fryser så ofta...

jag hoppar nu in i duschen.. får se vad som händer sen.. är ensam hemma.. Pappa är på arbetsintervju, klas på jobbet, mamma på jobbet och hasse den dumma dumbomen har inte kommit hem från leena än.. "jag är hemma vid åtta eller nio på morgonen" BULLSHIT!:P



Kommentarer
Postat av: Anonym

Att duscha är det bästa som finns ju! Knepet är att duscha så varmt och så länge så det är en befrielse att komma ut ur ångorna. Kram

2010-08-27 @ 12:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0