Mina vänner. Mina ÄKTA vänner.

herreguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud. Sitter på lunarstorm och läser.. Fan vad underbar tid jag hade i högstadiet...

MC. Jag älskar dig.
Jossan. Jag älskar dig också.
Kirsty.. såklart.. det vet hon alltid.. och emma.. min söta fina emma...


Fitthelvete.. Alla är så stora nu och jag är livrädd för operationen och framtiden.
Känner mig fortfarande liten.. Förstår inte hur vi alla kan flytta.. vadhelvete..? Är viverkligen så stora..? Jag kommer gråta snart. blä.

Jag umgås knappt med någon av er längre.. ändock älskar jag er precis lika mycket som när vi umgick dagarna i ända... herregud...



Nu menar jag verkligen det här.. Jag, MC, Jossan och Emma måste träffas. Vi måste. Och om ni inte tänker träffas alla tillsammans så vll jag iallafall träffa er en och en. För att ni ska känna er mer tvingade så säger jag att JAG VILL DET INNAN JAG OPERERAS. vill inte ligga där utan er i själen..



Om jag hade haft en jävla telefon och inte vart i USA (där det kostar röööven att ringa) nu så hade jag ringt er.. Trots att klocka när fyra.. jag vill verkligen. Jag saknar er. Vi måste träffas. Detta är inget jag bara säga. Jag menar det.


även om jagvet att detta kommer glida ur mitt huvud imorgon när vi är på Coney Island.. Så måste jag minnas detta, denna känslan som jag har för er fina människor.. därför skriver jag det här.. och även på Facebook så jag komer ihåg att träffa er.






Snälla flickor, vill ni träffa mig? .


Emma har jag redan 100% bestämt med för Tim sa vi skulle ses innan emma flyttar...
Men jag vill ha oss 4 tjejer en gång.. Så jävla kul hade vi. omg.


Och vi kommer ha. Förhoppningsvis i flera flera år.





Jag älskar er.
Jossan, Emma, MC & Kirsty <3

Kommentarer
Postat av: Jossan :)

ååååhh milla jag älskar dej med, du är en undebar människa och vi kommer alltid ha varandra!! jag önskar att jag kunde följa med dej när du gör din operation. Vi ses när du kommer hem!! Då sätter vi oss på ett mysigt fik eller liknande och pratar gamla minnen och skapa nya minnen tsm!



Tack för att du alltid har funnits där för mej i alla lägen. Puss på dej Millsan <3

2010-08-06 @ 17:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0