Till Hans & Leena, del 3!

Nu har jag massor av väskor att visa leena från Chinatown.. WAOW VAD många leena väskor det fanns! ;D
De kostade 10-15 dollar allihopa, vilket blir typ 75 - 113 kronor.. Jag laddar upp alla bilder efter varandra eftersom du vet hur mycket det blir typ för väskan nu :)   (OM Du väljer någon av dessa såklart haha!)
GLÖM INTE att titta på alla väskor RUNT OM den som är fokuserad. Även dessa är riktigt fina oftast :)



























.............HAHAHAHA!!! hade EN bild kvar .. Så dog kameran xD.. fan.. Men väntar helt enkelt bara liten stund så får vi ladda upp den lite fort snart :)







Skööööööööönt! Har 310 dollar kvar EFTER att jag köpt hasses backpack imon för 50dollar.. nice (H).
Så har slösat 590 - 360 på 6 dar = 230 dollar på 6 dar..
Enligt min budget så skulle jag ha slösat 37 * 6 (använda 37dollar varje dag) = 222 dollar
Men istället har jag använt 38 dollar varje dag och nu har jag köpt allt nödvändigt. Sååå det känns asskönt!!
Annika har ju betalt en hel del åt mig och det är riktigt snällt.. Kan inte fatta det än..


Kommentarer
Postat av: mum

Bild 3 är det samma typ (modell) av bag som de med NewYork-bag på bild 6? jag tror Lena kommer att gilla dessa om det är den mega-stora modellen tror nämligen

att det är sådan hon vill ha. Hasse säger att det ska vara en öppen "påse" och ingen dragkedja

2010-08-02 @ 09:33:49
Postat av: Hans<3Leena

Heuhh. Har kollat på väskorna med Leena och kommit fram till att du är på rätt väg :] Vi googlade för att kunna visa vilken modell det ska vara typ.



http://mimes.thelittlebazaar.com/purses/548-purses-shoulderbag_th.jpg



<---Där är den modellen som Leena vill ha, tror det kanske är dragkedja på den men det "gör inte så mycket, dock helst utan".

Vad gäller färg så är grönt givetvis bäst men även typ orange/brun som den vi länkade till.

2010-08-02 @ 11:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0