Tradera

Har precis fotat massa gamla byggmodeller till formuletbilar.. skala 1:12 så det var lite ballt.. dom ska vi sälja iväg..

Anyway.. Blev inte att jag träffade Amanda idag för hon bor i mullsjö och man vet ju hur bussar och sånt går där ;)
Ikväll kanske jag drar till boris men just nu ska jag rensa garderoben lite till..
Här är ett av mina fina plagg som jag måste slänga..


DFen var så kort att slitsen gick nästan vid höften!
Kunde inte ens knäppa den helt ;(



men tyget är så fiiiiiiiiiint! både innuti och utanpå!





eh. det här skrevs i morse men publiceradesi nte.. blev iaf inte boris heller.. spelade kort med familjen och drog till farmor sen.. nu ska vi se CSI ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0