29/7 2010 - Dag 3 i New York


....Insåg fort att jag inte har så många bilder från idag så jag hinner kanske ladda upp allt ändå! :D



Dagen började för mig klockan 06.03¨.. Då vaknade jag.. och tjurade sönder över att jag vaknade. Men sen tänkte jag "skitsamma kommer somna".. Nej. jag somnade inte . Rullade runt i sängen i en timme och fyrtio minuter och störde mig på allt .. Klockan 7.40 kommer Tim med bagels och då blir jag såklart direkt pigg!

Idag skulle vi byta ställe att bo på..
Klockan 12 skulle vi vara ute från hotellet och klockan 15 skulle vi vara i lägenheten. (tar ca 1h med taxi från hotellet till lägenheten)
Vi bestämde att tiden där emellan skulle vi gå runt lite i kvartererna vid hotellet.




Såhär så såg jag ut idag!










Vi vandrade runt från 12 till 13.30 och vid halv två så tog vi en taxi mot brooklyn där vi numera befinner oss.
Ungefär halv tre var vi framme vid lägenheten. Himmla superfint område verkade det vara!
Ingången närmst i bild är där vi bor.






Michelle som bodde där hade verkligen bra smak på tavlor och sånt.. sen var hon dessutom sjukt trevlig och charmig!

Medan hon höll på att fixa lite så planerade jag & annika upp dagsutflykter för några dagar frammåt så vi har lite koll..

Efter det (vid typ 16.00) så går vi runt i kvartererna här vid brooklyn och gick in i en skateaffär plus en second hand affär.. Nice! Vi åt på Vinnies Pizza (som tim har tjatat om massor.. men nu förstår jag honom! Pizzan var verkligen svingod haha!) och efter det handlade vi hem nödvändigheter som mat och toapapper :) .. klockan 19 var vi hemma och sen dess har jag suttit vid datorn typ..


Fina detaljer hon hade som jag gillade:















GLASSBILEN VAR UTANFÖR! :D awesome!



Vinnies pizza!


.. jaa! just det.. hehe.. precis innan jag började blogga för några timmar sen så togs denna bilden! :D



Här är en video på lägenheten. RIKTIGT nice place måste jag säga :)






Nuuuuuuuuuuuu måste jag sova! haha.. ska ju orka med morgondagen också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0