About the poolparty!

Sjäääälvklart glömde jag kameran hahahah!
Men DAMN vilket place det var! Aldrig sett någon bo så jävla lyxigt (OCH JAG VAR INTE ENS INNE I HUSET!)

Snodde en bild från googlemaps. Här är originalet, sen har jag ändrat lite på den andra.



Här är det inringat, ser kanske inte ut att vara mycket men jävlar!.. Den röda ringen är deras place, TROR jag, skulle inte förvåna mig om de ägde de andra husen också..?? jaja.. Huset är inringat och anledningen att jag inte gick in där var för de hade spärrat av med avspärrningstejp, ALLTSÅ vem köper sånt till sin fest?? Jaja.. Den röda pricken i mitten av gräset är bajamaja.. De hade även HYRT IN TVÅ BAJAMAJOR till festen.. WHO DOES THAT?! jävligt .. WOah!.. SEN.. glömde jag sätta en prick för DJ båset.. fan också.. men det är på udden ut i vattnet.. och vad tror ni DJn tjänade I TIMMEN?.. gissa innan ni läser längst ner på bloggen...och kommentera GÄRNA vad ni trodde!
De blå fyra prickarna är deras pool... Sen hade de en hamn och båt med.. egen såklart.. herregud.



Doooock, det var en väldigt lösaktig fest... jag menar det var American Pie för 92or typ.. Faawk aldrig sett något liknande.. folk gick topless, OCH barnens farsa som bodde där, han var där. wtf.

jaja.. FESTEN i sig var absolut.. skitkass..bara äcklig.. men i mitt umgänge blev festen awesome. Hade kul hela kvällen, dansade, babblade, chillade.. aa,, u know..

Träffade EN kille jag kände igen utanför "vårt sällskap", det var Ahlens f.d. klasskompis.. minns inte vad han heter, såklart.. men lite mullig och sött ansikte, typ.. halvkrulligt brunt hår ner till nacken... ööh.. aa.. typ.. Han stod iaf. inne i DJbåset ett tag..


ne.. men festen var riktigt lös.. jag menar topless, folk som hade sex i ett tält, folk som försökte ha sex utanför tältet, folk rökte på.. OCH föräldrar var där.. haha SHIT jag fattar det fortfarande inte???

I början när jag fattade vilken "fuckfest" det var så tänkte jag bara "hade vart bättre att åka med Peter i båten", men sen blev det som tur var väldigt kul att vara med Hasse, Leena´+ sällskap, Tim och John + sällskap.



EN SAK SOM ÄR TOPPEN!!!!!! Minou är hemma!




3000 kr i timmen. HUR Faaaaan!?

Ska btw försöka hitta folk som har tagit foton på festen.. för.. det ser kasst ut med googlemapsbilder :P


Kommentarer
Postat av: Elena

Ojjjj det låter både lyxigt och konstigt det med topless herreguuuuud. Hade någon hyrt stället och sen betalade man för inträde? Eller var det någon ni kände :S?

2010-07-11 @ 18:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0