Fina folk!

mum  (lidijalövgren.se) om 30/7 2010 - 4e dagen i New York.:

Vad du shoppar!i den här takten kommer dina pengar va slut första veckan,vi får hoppas att pappa vinner lite
i morgon så vi kanske kan spä på i din kassa haahaa.
Du kan göra alla korten i det lilla formatet mycke lättare å kolla på.Nu har ja sätt videon på lägenheten
va nais, hur blev det med åskvädret? nu ska ja ut o jaga kantareller har inte regnat något i dag(än så länge)puss o kram hörs imorgon.

Svar: Hahah!Så tänkte jag med men jag har faktiskt 460$kvar och jag hade 590 från början! :D vilket gör att jag bara slösat 130$ - ungefär 975 kronor - på 4 dagar. Iofs är det mycket mer än vanligt men ändå lite mot vad jag trodde jag skulle slösat! haha..Tänkte slösa 37 dollar om dagen (blev jämnast så) och då hade jag vart uppe i 148$! :D


Ååh ja! Jag hoppas på pappa stenhårt! Men samtidigt inte FÖR mycket för då kommer han bli så besviken om han förlorar.
Hmm.. tror jag vet vad du menar med litet format. Tyvärr går inte det på alla bilder, det beror på hur jag håller kameran.. Ska försöka tänka på det idag när jag fotar!

Ja lägenheten är verkligen nice! Åskvädret blev inte av.. Det skulle vara den dagen vi bytte boplats men grejen var att det regnade endast när vi satt i taxin så det var ju superskönt hahaha!

Ååh LYCKA TILL MAMMA! :D Hoppas du hittar massor (och spara lite till mig hihih!) Pussar och kramar i 1000!




mum  (lidijalövgren.se) om Videos!:
Du får försöka visa videosnuttar på rätt håll,blir lite yr i pannan haha.

HAHAHA MAMMA!!!!!!:D jag skrattade högt när jag läste det här! okej okej jag ska försöka <3


mum  (lidijalövgren.se)
om Videos!:
Vad är det för bildrutor som syns i nederkant efter snuttarna? har du använt någon annans kamera? (pss de kanske inte ska visas) puss på dig.

hihih! Det är Youtube (hemsidan) som väljer ut "liknande" videos som du kanske skulle tycka om :) <3


mum  (lidijalövgren.se) om Videos!:
Nej det kan beropå att sidan Dag 3 i NY visar (404 Not found),vet inte varför.När jag skickade kommentar 27/7 trodde ja inte det funkade kuul att det det gör det,nu ska jag titta på dina videos puss.

Oj vad dumt! men tur att det fungerar nu iallafall! Pussar!

Kommentarer
Postat av: mum

Pengar-maten kostar väl också? du måste ge Annika för

de som köps!Kantareller fanns men vet inte om det blir

några till dej Hasse O Lena kommer hem i dag så det blir nog varma mackor i kväll när pappa spelar,men jag hinner plocka mer!!!namnam.

Youtube! de bara förstör, varför skulle någon på en sådan här sida vilja titta på videos från folk man inte vet något om??jaja nu ska ja se vad du har skrivit idag(det blir nog någon KT=kommentar pusspuss.

2010-08-01 @ 08:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0