Halloooj!

Gick precis upp... suck.. hah.. ska fortfarande fixa i mitt rum eftersom jag bara kommit halvvägs.. Tänkte att jag hann sätta mig här och skriva ett snabbt inlägg medan jag tar mediciner och sånt...


Idag är det uuuuuuuuuuunderbart väder och jag har lovat Tim att vi ska till stan lite senare... åh mysigt!


Just nu sitter jag och äter frukost... 10 st never stop och ett glas fruktsoda.. Mohaha.. störd

Kan passa på att visa er bilder från igår.. :D


Packar i min första låda!


Sen kom Tim och busade med kameran haha!



HAHAHA! anledningen till att jag håller över rumpan är för Tim jävla dumbomen försökte fota under där heeela tiden, så tillslut höll jag.. men då fotade han såhär istället.. ;( taskmört!



Nooooo !!! No photoooos.. Står och håller i mina games med haha..


Sen fick han igen!



Sen busade han och ritade på mig haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0