Saker jag inte klarar av.

1. Lögner
2. Elaka människor
3. Rasism/nazism
4. Folk som försöker vara "alternativa" men bara är rentav konstiga och har något fel i huvudet.

DEN Sista punkten låter ju sjukt dömmande. Men klarar faktiskt INTE AV sånt folk.
Kan faktiskt bättre hantera riktiga idiotfjortisar.. För dom kan man säga till att hålla tyst för dom är dumma i huvudet. Dom förstår det. Men alternativa ungar som bara klär sig snyggt och beter sig wierd bara FÖR ATT DOM ÄR ALTERNATIVA. omg. jag klarar det inte.

Ta t.ex. min vän Boris. HAN ÄR inte som alla andra, han är alternativ MEN HAN BETER SIG NORMALT. herregud. Samma sak med hans flickvän Sabina. Man behöver inte vara en konstig människa.
T.ex. sleeeze brudar (mest detjag har sett iaf..) som klär sig fan värre (mer hokker ish) än vad totalfjortisarna gör. OCH uuuuh. NE FAn. Iofs behöver jag inte förklara/försvara punkt nummer fyra ändå. Det är vad jag tycker. That's it.

För alla andra tre punkter kan alla människor säkerligen hålla med om.
JA btw. 2an går även ihop med 4an. DET ÄR VÄRSTA. När dom som beter sig äckligt är elaka. fyjävlar.



Dock tycker jag inte att det är något alls fel på den alternativa stilen, oavsett vilken av alla man väljer.. det är mycket fint.. jag bara menar att jag INTE gillar folk som är otroligt lösaktiga (som man mycket ser i den kretsen) eller som är otroligt överdrivna. Man kan ha en stil ochvara normal.



GO SNÄLLA FOLK!

ELLEr.. alltså ! FAN kan aldrig beskriva det jag vill ha sagt. Nu låter det som alla alternativa ärelaka.h HAHA HERREGUD. Nej.

jag menar bara ...vissa är så jävla into att vara alternativa att dom inte blir alternativa utan bara äckliga mönniskor. Detta går även för fjortisar osv också, men JAG personligen har mest sett det hoss alternativa människor.


DOCK en sak. Hos "normalklädda" människor har jag mest hittat elaka folk.. så.. Det är ju ändå på min topp två lista. Äääsch. hoppas ni iaf förstår lite.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Millan! jag förstår lite men mindre än hälften=) Vad i hela fridens namn är alternativa människor??? Aldrig hört innan. Kram från gammeltanten

2010-07-24 @ 21:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0