Tillbaks från vissmålen!

Japp!
Nu är jag & Hasse hemma. Leena släppte vi av hemma hos henne.

Självklart var vi dumma och inte tänkte oss för. Jag hängde med till hästar.. Jag får alltid allergi chockar.. Herregud. Men denna gången var det inte så farligt som första, då fick jag verkligen en chock.

Nu började jag bara nysa hejdlöst och ögonen rann lite men värst var ändå luftrören. haha.. som när jag idrottar!
De smalnar igen fruktansvärt mycket.. Men sen har jag ju astma också så jag är ganska van vid att de är halvt igentäppta..

Vädret är underbart och idag ska vi till syrret (systemet) och handla lite inför ikväll.
Eftersom vi ska till familjen S. och Peter bor där så kan denna ex-bartender förhoppningsvis göra sin supergoda melon&mjölk drink.. MUMMA! Sen ska jag även fråga om han kan göra Strawberry Draquiris, jag vill verkligen smaka sånna!

Men först idag ska vi till syrret då och handla allt som behövs..
Därefter blir det väl mest chill hemma för vid 5 eller 6 någon gång så drar vi iväg till Sabadijas och grillar!
Supermysigt.
Dessutom har jag tagit massa foton idag på hästarna till deras söta döttrar som jag älskar så mycket så det ska bli kul att se hur de reagerar!

Random bilder från vissmålen idag:






Sen, som jag skrev igår, så blir det ju bongo ikväll!
Sjukt nice hoppas jag!
Får inte glömma att ta med mig plånboken så jag har mitt legg med mig.


Haha.. ja, kan ju berätta en rolig grej..
Jag är ju 149,5 cm.. alltså superkort (räknas som dvärgväxt. omg. HAHAHHA tyst.) och trots det snart 19 år..
Varje gång jag ska handla cigg åt mamma och pappa, eller en energidricka till mig.. ja då jäävlar blir det problem.

Brukar alltid gå till Direkten och handla cigg nu eftersom jag känner snubben där.. Han vet ju vem jag är och hur gammal jag är.. Men på Willys.. Då gick det inte.. haha..

Jag stod där och skulle handla två lök och 4 paket cigg (två var åt mamma och pappa).. Det är ju inte lite misstänktsamt om man bara handlar två lökar och massa cigg?
haha.. jo.. Och sen.. Vad händer?
JAG NÅR INTE CIGGEN. hahahahahha! Kassatanten såg vääääldigt skeptisk ut.
Och inte nog med det, efter kassatanten tog ner ciggen åt mig så fick hon självklart mitt legg..
Då tittar hon ännu mer konstigt när jag faktiskt kunde legitimera mig.
Då frågar hon var jag heter och om jag kan säga mitt personnummer.
WHAT THE FUCK liksom. Som om man kan fejka ett Posten-ID anyway?
Hahah..
Så jag säger mitt personnummer och då uppmärksammar jag ännu en rolig grej medans jag står där och skäms.
Killarna bakom mig har slutat prata om sitt spel och bara glor typ som.."är det här ett skämt?"
haha.. Sjukt pinsamt.
Men efter ett tag ger hon tillbaka mig mitt ID och ger mig ciggen och så får jag betala.
Då säger jag "jag har hjärtproblem, det är därför jag är så liten"

Satan vad kärringen skämdes. Haha. tyckte synd om henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0