Ajj ajj ajj!

Det gör inte bara ont i halsen .. nu är jag i det där stadiet av en förkylning då hela jävla huvudet känns proppat med snor!!! men inget i näsan, såklart.. för det har jag redan snytit ut igår och rivit sönder hela näsan. Fan vad jag hatar att vara förkyld. Dessutom blir jag så himmla matt! vill inte äta så mycket heller.. usch

Var precis ute med hundarna och möttes av ett fint vinterlandskap i huskvarna! Alla "bergsskedjor" (får man kalla dom så trots sin lilla längd?) var fulla med träd (mest granar) som hade fått massa snö på sig och det såg ljuuuuvligt ut ! Haha vilket ord, ljuvligt.. tänker på ett ko-juver då..

Det var så härligt iallafall! sen träffade vi Ebbas "pojkvän" ;) haha.. hon som hon har försökt skaffa barn med flera gånger men inte fungerat. Störande.

Nu ska jag göra engelska hela dagen så vi får se om bloggen står still eller inte ;/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0