Baby, you're a firework!

Jag känner mig äckligt bra. Fan vad skönt! Alltså. Bra i själen och hjärnan. Känner mig stark och bäst.
har inte skrivit något idag för jag har vart sjuk hela dagen .. inte funnits något kul att säga faktiskt.. har titat på lejonkungen hela dagen, lagat mat, tittat på tv... haha.. ja ni ser ju ;)

Saknar att vara med vänner.. men nu är jag ju sjuk så det är inte så passande liksom.. men snart, då äre bara köra! ;D

Men jag har fått några kommentarer som är roligt att skriva om :)


Jenny Sabba om Har INTE pluggat som jag ville.:
Fy för förkylningar! Har du provat nässpray mot det onda i öronen och lite Ipren brukar också göra susen. Krya på dig gumman!"
Kram jenny

Svar: Ja verkligen! Dom är så jävla långdragna på mig också... Jepp nässprayen fungerade men jag får inte käka ipren ;( bara för waranet.. Taaack sötnos! Kramar!


Elena om Top model 9:
HAHA ooooommg, ser ut som världens arab på den bilden ju.
Men joo jag vet, jag brukar inte vara med på så många bilder överhuvudtaget (på fester osv)...
Plus... jag har inga bilder på dig heller.. typ bara de bilderna från halloween(aa det tillfället där jag var utklädd som såkallat en "prinsessa" (wtf) kolla bilden. Du var en geisha.

Svar: Haha NEJ kvinna! ;(
Jag märker det.. vi får ta några foton ;D..  hahahah ROLIGT att du själv "wtf-ar" dig .. JAG tyckte iaf du såg ut som en prinsessa!

Kommentarer
Postat av: Elena

Haha men DU försöker bara vara snäll... seriöst, bilden... den som tog bilden (du kanske? ) är sämst på o ta bra bilder :(!!! HAHAHAH inte alls jag som såg dålig ut, utan vi skyller ifrån allt på fotografen :D:D

2010-11-11 @ 22:40:06
URL: http://elenastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0