Gamla bilder på mig + svar på kommentar

Tänkte visa lite gammla bilder på mig


Först från 2005.




















Sen 2006

















haha..så mini får plats jämte tvn
















och typ första gången jag sminkade mig till vardags o.0 Fick SÅKLART hjälp av en vän haha jag fattar inte sånt där ;(



















och 2007 tog jag knappt några foton.. var väl då jag började på gymnasiet ....







Från 2008 har jag inga.. sen är dom andra nya, tycker jag.. ;D





och så tänkte jag svara på en kommentar som gjorde mig så jäkla glad haha! aldrig tänkt på sånna här bus sätt!


Jenny Sabba om Prank-blogg!:
Sötnos! Har du tittat på Bolibompas Buskul??? Inte!!! Så himla bra bus. Några tips: Tejpa en gummiorm under toalettlocket. Smält nougat lite grann och lägg en klick någonstans i huset (typ hundbajskorv) ropa sedan på någon och säg Fy va äckligt! Sen äter du av bajset... Hihi.Gå in på svt.se och kolla själv. Mitt nya favoritprogram! Kram

Svar: Haha jag har INTE gjort det men nu ska jag verkligen göra det! hahah åååh hahahh taack! kramar!


Säger det igen förresten. Rösta på mina olika bus! vilket ska jag utföra ?:D

1. byta ut kaffet mot oboy (mina föräldrar har både oboy och kaffe i två olika OBOY-metall-burkar som står på olika ställen.. så det är bara byta plats på dom)
2. skrämma någon
3. sätta tejp över kranen så det sprutar åt alla håll


Kommentarer
Postat av: Kirsty

Millan! du har fan værldens snyggaste kropp&ansikte! och ælskar ditt hår! och ALLT med dig. men sen har du fan værldens grymmaste personlighet med! galet orættvist men jag har iaf tur før jag ær din bæsta væn! <3 ælskar dig.

2010-11-17 @ 21:37:36
Postat av: Kirsty

Millan! du har fan værldens snyggaste kropp&ansikte! och ælskar ditt hår! och ALLT med dig. men sen har du fan værldens grymmaste personlighet med! galet orættvist men jag har iaf tur før jag ær din bæsta væn! <3 ælskar dig.

2010-11-17 @ 21:37:43
Postat av: Elena

Hej, Ohhh vilka FINA bilder :) Gillar de allihop!!! Förresten vem har du "ärvt" dina stora läppar ifrån :S? Plus: min röstning blir 2:an-skräm någon

2010-11-18 @ 09:05:12
URL: http://elenastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0