Morning is here

Hey! detta är tidsinställt ;) Gick och la mig 02.30 igår så tror jag sover längre än 08.15 ahah..
Igårkväll blev det negerbollar till kvällsmat och sen studsa i säng direkt.. Hursomhelst så ska jag läsa massa borschyrer idag angående högskolan, och även lite i engelskaboken.. men uppdaterar här iaf såklart..


Förhoppningsvis så ringer jag elena lite också.. det vore nice.. Kirsty med kanske.. äsch vi får se vart dagen bär av när solen stiger upp!

Tycker det är ASGÖTT att dom äntligen har fixat tidsinställda inlägg på blogg.se.. NICE!

Hoppas på fint väder idag :)


Kommentarer
Postat av: Ursula

Det korrekta ordet är inte nboll utan chokladboll. Det är inte så svårt.

2010-10-24 @ 09:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0