Självmord som publiceras på nätet..

Herregud... Har precis tittat och läst igenom det där självmordet som alla pratar om... ni har väl inte missat det?

http://www.expressen.se/nyheter/1.2170294/man-hangde-sig-i-direktsandning

Efter lite internet sökning hittade jag både hemsidan med forumet där han började skriva om sitt självmord, och alla bilderna från hans självmord. Herregud. jag blir arg och ledsen. varför agerade inte människorna som tittade!?

Oavsett om man itne vet var han bor så ringer man väl fan och säger "det är någon som försöker ta självmord, vet inte vem det är eller var han bor men det är online nu på nätet, han är medlem här och här " osv osv.. IALLAFALL FÖRSÖKA!?!?!..

Satan vad tragiskt. Jag mår lite illa nu. trots att allting på filmen bara såg ut som på tv (film- dom hade klippt ihop alla hans bilder till en film....) så vet man ju att det är på riktigt.. sjuka sjuka värld.. blir galen på människor och världen..

Kommentarer
Postat av: Ahlen

För det första gick det snabbt från att han började lägga upp bilder tills det genomfördes, inte många minuter vill jag minnas, och för det andra så var det ett flertal som ringde polisen, framför allt efter att han blev identifierad. Tyvärr var det för sent. Visst, de skulle kunna ha ringt polisen direkt, men på Flashback startas det sådana här trådar ofta som visar sig vara på "skoj". Blir ju lite "pojken och vargen" över det till slut.

2010-10-11 @ 22:36:06
URL: http://ahlendenriktige.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0