Underbara MC!

Hahah Mc!!! Du hjälper mig alltid med sånt där, kläder, thxxxx!
Jag lovar att om jag blir någon superstar så får du vara min personliga..öö.. vad heter det ens? Stylist? HAHA ;D
Fast såklart kommer jag ju ha några krav, men du får feting lön!

btw hade ni mysigt igår mc? eller blev det inte något av allting, surprise myset? Jag kunde inte komma för jag skulle vara med Ahlen, men sen "kunde" jag inte vara med Ahlen heller pga vissa grejer..



Anonym om Guttenmorgen:
mc som skrev det förra btw ^^

Svar: haha, thx!!


Anonym om Guttenmorgen:
svarta relativt tunna strumpbyxor o så kan du ju ha benvärmare eller knästrumpbyxor till. MEN INTE VITA STRUMPBYXOR!

Svar: Okej ;D litar på dig!


För att ha lite roligare inlägg så blir det såklart bilder, massor på MC ;D wiiie! (såklart är dom flesta gamla..)
Över 60 bilder på MC kommer i ett bildspel nu ;D


Jag, Samone & MC ;D.. Fittfranska rent ut sagt hahahaha nu när jag tänker på det MC, hur fan klarade vi franskan? vi skrattade ju bara hela lektionerna igenom eller målade/skrev meddelanden til varandra.. HAHAHA JUST DET!! nu kom jag på att du tyckte jag var hora för jag inte satt ikors med benen när jag hade kjol på franskalektionen innan vi lärde känna varann hahahaha underbara fisunge <3





















Franskan igen.. haha!<3










bella,ronja,jossan,MC,emma & Jag.. fan vad jag sträcker på mig hahaha ..


MC!! vet att det inte är din rumpa hahaha men vet du vart fan jag fick låna det här skärpet? Var det av dig jag fick låna det? jag älskade det!! men minns inte om jag fick det eller hur fan det var.. för jag har iiiingen aning omvart det är så tror jag lämnade tillbaks det till ägaren.. men OMG Jag vill ha den






Emma, jag & mc












































Haha ..tyvärr så blev både jag och emma miffo på bilden, men mc är sööt ;D borde tatt flera bilder här så vi hade någon sån BRA trio bild för en gångs skull



















Mc, koff3 & jossan








BAHA!! skrattar alltid, eller iallafall ler svinmycket åt denna bilder varenda gång jag ser den <3








Lucian är MC














Kommentarer
Postat av: mc

åååh, men åh! :D vad myyycket bilder! my god! haha kungsängen i mitt hjärta! Om du nångång vill göra ett fotoalbum får du gör ett med en massa bilder från kungsängen och framåt, för jävlar vad mycket kul vi har haft! och vad snygg jag var i nian! damn! hahahaha! <3

2010-10-23 @ 16:51:47
URL: http://insomniia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0