Åh sköna säng!

Hej.. Tänkte skriva ett snabbt inlägg här.. Ska till sjukhuset jättesnart för sprutor m.m. men tänkte berätta att idag tänker jag verkligen blogga ordentligt och ladda upp med bilder och videos. dock så har mina tuttar kommit med på många videos så dom får ni ju inte se haha... men ska försöka hitta ett blurr-program men det gör jag nog inte idag liksom...

Har vart superskönt att sova i min säng.. vill bara sova mer! Fast jag vaknade massa inatt ändå.. som vanligt -.- ska be om sömntabletter på sjukhuset nu.. Fick det där i början så det är ju soft




måste bara säga att jag hoppas ni uppskattar allt jag skriver och lägger in här sen för det är verkligen.. alltså jag lägger ut min själ typ.. Men om ni bara tycker det är äckligt och obehagligt eller rent ut sagt korkat av mig att dela med mig av mina erfarenheter och bilder så får ni helt enkelt studsa härifrån.



måste även ta tag i massa annat idag som csn, skola och tråkigheter...

Kommentarer
Postat av: mc

ÅH! mer livstecken! började fundera på när man skulle se mer av dig. Meeen, som sagt, hör av dig när du kan träffa människor, jag saknar dig och har framförallt oroat mig.

puss på dig min fina! <3

2010-09-11 @ 09:53:24
URL: http://insomniia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0