Att nysa...

Hoppla... jag skulle skriva ett inlägg om operationsdagen men pappa ropade på mig och vi babblade på sen gjorde jag mina övningstränings-grejer och tiden bara flög förbi.... Får skriva imon helt enkelt..

tänkte dock berätta att jag nyst tre gånger idag och jag har aldrig någonsin känt sån smärta. Fyfan åthelvetes jävla piss skit vad ONT DET GÖR!!!!!!!!!

Smärtan är så jävla intensiv och överväldigande ÄVEN om det bara är i typ en halvsekund... Sen krampar allt ihop efteråt en stund.. Uschhhhhhhhh!


Men nu ska vi inte tänka på det! jag tänker istället på tim som fyller min bröstkorg med lycka istället för smärta. Åh min fina fina pojkvän.. vad hade jag gjort utan dig?

Idag bad pappa om ursäkt för han klankat på mig om tim.. Han sa att han gjort fel, även om han såklart ska få påpeka fel och klaga på honom precis som på vilken annan människa som helst(håller med honom) så kanske han gjort det lite väl mycket just när det gäller tim. Han sa att det jag och tim känner för varandra är inget han ska bry sig om och inget han ens vet något om så han bad iallafall om ursäkt.. jag blev glad...


Nu ska jag proppa i mig lite piller och en äcklig gojs grej mot svamp i munnen (ja, äckligt visst är det... men smittar inte haha) som jag fått av all antibiotika...
MEN svampen är fanimej inte hälften så äckligt som det där gula fula medlet man ska ha i munnen som dödar allt...Tur dock att svampgrejerna inte luktar dåligt utan bara gör att allt smakar dåligt haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0